Opaska GPS dla Seniora BS.02

Funkcje

Funkcja w przygotowaniu.

Aby zablokować połączenia przychodzące na opaskę BS.02 w określonych godzinach:

1. Kliknij na zakładkę “Więcej” w nawigacji opaski

2. Wybierz zakładkę "Blokuj połączeń"

3. Włącz opcję blokowania połączeń przychodzących na opaskę

4. Ustaw godziny, w których połączenia przychodzące na zegarek będą blokowane.

Aby ustawić budzik w opasce BS.02:

1. Kliknij na zakładkę “Więcej” w nawigacji opaski

2. Wybierz zakładkę “Budzik”

3. Kliknij na przycisk “Dodaj”

4. Ustaw godzinę budzika na zegarze oraz jeżeli chcesz, aby budzik się powtarzał w określone dni – kliknij je u dołu ekranu

Dzięki tej funkcji możesz zdalnie wywołać sygnał dźwiękowy na opasce BS.02, co zdecydowanie ułatwi odnalezienie go w pokoju czy w łazience.

Aby wywołać sygnał dźwiękowy na opasce:

1. Kliknij na zakładkę “więcej” w nawigacji opaski

2. Wybierz “Odtwórz dźwięk”

Otrzymasz powiadomienie SMS i w aplikacji jeśli poziom baterii opaski BS.02 spadnie poniżej 15%.

Aby włączyć lub wyłączyć powiadomienia:

1. Otwórz menu za pomocą ikony w lewym górnym rogu

2. Wybierz “ustawienia” a następnie “powiadomienia”

3. Włącz lub wyłącz powiadomienia

Dzięki funkcji Nasłuch możesz nasłuchiwać dźwięki w pobliżu opaski BS.02. To proste!

1. Kliknij na zakładkę “Więcej” w nawigacji opaski

2. Kliknij przycisk “Nasłuch”

3. Odbierz połączenie telefoniczne od opaski

Ważne: Do skorzystania z tej funkcji konieczne są środki na karcie SIM znajdującej się w opasce BS.02.

1. Zaloguj się do aplikacji używając:

- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa

- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)

2. Wybierz opaskę, dla której chcesz sprawdzić historię lokalizacji i kliknij ikonę „Historia”:

3. Wybierz dzień, który Cię interesuje:

Teraz sprawdź gdzie był i jak się poruszał Twój Bliski. Możesz odtworzyć kolejne miejsca klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu:

1. Zaloguj się do aplikacji używając:

- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa

- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)

2. Wybierz z listy Bliskich opaskę i kliknij „Więcej”.

3. Następnie wybierz „Ustawienia lokalizacji” i ustaw swoje preferencje dotyczące częstotliwości lokalizowania przesuwając suwak.

Nie musisz już lokalizować sam. Aplikacja będzie robiła to za Ciebie!

Dzięki łatwo dostępnemu przyciskowi S.O.S. użytkownik opaski BS.02 powiadomi Cię, że potrzebuje pomocy i gdzie się znajduje. Powiadomienia S.O.S. mogą otrzymywać także inne osoby, które wcześniej dodasz do książki telefonicznej opaski.

Jak wysłać powiadomienie SOS z opaski GPS dla seniora BS.02? To proste. Wystarczy przytrzymać przez ok. 5 sekund czerwony przycisk.

Gotowe! Powiadomienie alarmowe zostało wysłane do Twoich Bliskich, a dodatkowo do głównego opiekuna konta zostało wygenerowane połączenie telefoniczne z opaski.

Książka telefoniczna opaski GPS dla seniora BS.02 może zawierać do 10 zdefiniowanych kontaktów. Tylko te 10 kontaktów może dodzwonić się na opaskę.

Numer “rodzica” (osoby namierzającej) zostaje w sposób automatyczny dodany do książki telefonicznej opaski. Dzieje się to podczas dodania opaski do usługi.

Aby dodać kolejne numery do książki telefonicznej opaski BS.02:

1. Kliknij na zakładkę “więcej” w nawigacji opaski

2. Wybierz zakładkę “Kontakty”

3. Kliknij na przycisk “dodaj” i wybierz osobę

4. Klikając na dodany kontakt możesz edytować jego dane, a przytrzymując i przesuwając palcem możesz zmienić kolejność kontaktów na opasce

Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami wystarczy wykonać kilka prostych kroków:

1. Zaloguj się do aplikacji używając:

- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa

- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)

2. Wysuń menu i wybierz opcję „Strefy”:

3. Wybierz „Dodaj Strefę”:

4. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub dotknij miejsce na mapie a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!

5. Wybierz „Dodaj Strefę”:

Teraz gdy opaska BS.02 przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz sms z tą informacją!

Pamiętaj! Jeśli opaska jest wyłączona lub znajduje się poza zasięgiem sieci, nie otrzymasz powiadomień.

Aby usunąć strefę wystarczy wykonać kilka prostych kroków:

1. Zaloguj się do aplikacji używając:

- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa

- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)

2. Wysuń menu i wybierz opcję „Strefy”:

3. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę ustawień:

4.W prawym górnym rogu kliknij ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.

Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.

Opaska GPS dla seniora BS.02 umożliwia wysyłanie wiadomości głosowych na telefon opiekuna.

Jak wysłać wiadomość głosową z opaski:

1. Przytrzymaj zielony przycisk, nagraj wiadomość i puść przycisk. Gotowe!

Jak odsłuchać wiadomość głosową z opaski:

1. Kliknij czat.

2. Kliknij ikonę „play” aby odtworzyć wiadomość.

Opaska BS.02 posiada stopień ochrony IP67.

Oznacza to, że można ją zanurzyć na głębokość 1 metra przez 30 minut.

JAK ZACZĄĆ

Procesor MTK MT2503
Sposoby lokalizacji GPS, WiFi, BTS
Wsparcie AGPS Tak
Dokładność lokalizacji GPS 5-15m
Dokładność lokalizacji Wi-Fi 20-150m
Dokładność lokalizacji BTS >100m
Mikrofon Tak
Bateria 400mAh
Czas pracy na baterii 1-4 dni
Slot na kartę SIM Tak
Stopień ochrony IP67
Waga 45g
Wymiary 51x35x14,9mm, długość paska: 280mm

Numer telefonu opaski BS.02 znajduje się na karcie gwarancyjnej urządzenia oraz na wykrojniku karty SIM.

Można go również sprawdzić dzwoniąc z opaski na telefon osoby lokalizującej – numer opaski wyświetli się na telefonie.

W opasce BS.02 znajduje się dedykowana karta SIM Orange Polska dla usługi Bezpieczny Senior (usługa działa wyłącznie z kartą SIM dostarczoną wraz z opaską).

  • Karta SIM jest zarejestrowana i ważna bezterminowo w przypadku aktywnego korzystania z usługi Bezpieczny Senior, co wiąże się z opłacaniem abonamentu min. w wersji Premium / Bezpieczna Rodzina.
  • Posiada nielimitowaną transmisję danych na lokalizowanie w usłudze Bezpieczny Senior.
  • Na karcie SIM jest aktywna taryfa Orange One
  • Kartę SIM można doładować online poprzez stronę https://doladowania.orange.pl/ (nie trzeba wyjmować karty z opaski). W ciągu kilkunastu minut środki pojawią się na karcie.

Aby naładować baterię opaski BS.02, należy podłączyć urządzenie za pomocą przewodu USB do źródła zasilania np. ładowarki lub komputera wyposażonego w port USB.

Długość działania baterii zależy od ustawienia częstotliwości lokalizacji urządzenia.

Opaska BS.02 w wybranym kolorze.

Przewód USB do ładowania opaski BS.02

Karta SIM Orange Polska (w opasce) oraz wykrojnik.

Instrukcja obsługi.

Karta gwarancyjna.

Śrubokręt do odkręcania slotu na kartę SIM.

Z usługi Bezpieczny Senior można korzystać również za pomocą DARMOWEJ aplikacji mobilnej.

Aplikacja Bezpieczna Rodzina dostępna jest na telefony z systemem operacyjnym:

Android w wersji 2.3 i nowszymi

iOS w wersji 5.0 i nowszymi

Aby pobrać aplikację Bezpieczna Rodzina:

1. Wejdź do:

- Sklepu Play dla telefonów z Androidem: Pobierz z Google Play

- App Store dla telefonów z iOS: Pobierz z App Store

2. Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usługi bezpośrednio z Twojego telefonu.

Aby dodać opaskę BS.02 do usługi (móc go lokalizować) wystarczą 4 proste kroki:

Ważne: Pierwsze dodanie opaski do usługi należy wykonać na zewnątrz budynku.

1. Zaloguj się do aplikacji używając:

- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa

- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)

2. Włącz opaskę naciskając czerwony przycisk:

3.Otwórz menu za pomocą ikony w lewym górnym rogu ekranu i wybierz „Dodaj do usługi”:

4. Zeskanuj QR kod lub wprowadź go ręcznie:

Postępuj zgodnie z instrukcją wyświetlaną w aplikacji. Możesz nazwać opaskę imieniem osoby, która go nosi a także spersonalizować wyświetlane zdjęcie. Dodatkowo możesz dodać inne kontakty, z którymi będzie porozumiewała się opaska (max. 10) – możesz to zrobić także później z poziomu aplikacji mobilnej. Po dodaniu opaski do usługi otrzymasz SMSa z potwierdzeniem na numer Rodzica.

Teraz możesz lokalizować opaskę kiedy chcesz!

OPŁATY I KONTO

Aktywując usługę otrzymujesz darmowy okres testowy, po którym korzystanie z usługi jest płatne w zależności od operatora, do którego należy Twój numer telefonu:

Play: sprawdź pakiet Orange: sprawdź pakiet Plus: sprawdź pakiet T-Mobile: sprawdź pakiet

Aby lokalizować opaskę BS.02 wymagany jest aktywny pakiet Premium (Plus, Orange, T-mobile) lub Bezpieczna Rodzina (Play).

Aby włączyć usługę za pomocą aplikacji mobilnej, należy ściągnąć aplikację.

Aby założyć bezpłatne konto i otrzymać 3 darmowe żetony lokalizacyjne, zaloguj się do Aplikacji:

  • Wpisz swój numer telefonu i wybierz „Kontynuuj”.
  • Ustal swoje hasło i wybierz „Utwórz konto”.
  • Wprowadź numer PIN, który otrzymasz w formie wiadomości SMS.
  • Opcjonalnie wpisz swoje imię i adres e-mail.

Aby móc lokalizować (po wykorzystaniu 3 darmowych żetonów lokalizacyjnych) włącz subskrypcję u operatora

Aby aktywować subskrypcję u operatora rozwiń menu po lewej stronie na górze i wybierz Płatności. Na kolejnej planszy z listy dostępnych pakietów wybierz Pakiet Premium (Plus, Orange, T-Mobile) lub Bezpieczna Rodzina (Play) i kliknij Aktywuj. Aplikacja wyśle SMS-a aktywującego wybrany pakiet.

Pamiętaj! Aby aktywować subskrypcję nie możesz mieć aktywnej blokady usług SMS Premium u operatora.

Opłaty za subskrypcję (wybrany Pakiet) są pobierane po zakończeniu darmowego okresu testowego.

1. W przypadku telefonu z kartą pre paid opłata jest pobierana raz na tydzień/raz na miesiąc (w zależności od posiadanego pakietu) z góry.

2. W przypadku telefonu na abonament opłata doliczana jest do rachunku za telefon raz na miesiąc.

Jest to obecnie jedyna forma płatności za usługę. Płatności przelewem czy kartą nie są jeszcze dostępne, ale planujemy je wprowadzić w najbliższym czasie.

Kontakt

+48 91 887 10 01
(pon.-pt. 8:30 - 16:30)

Dane firmy:

Locon Sp. z o.o.

ul. Tama Pomorzańska 1

70-030 Szczecin

NIP: 8521013334