Funkcje lokalizatora

Dzięki łatwo dostępnemu przyciskowi z sercem użytkownik zegarka GPS dla Seniora w każdej chwili może sprawdzić swój puls. Wystarczą dwa kroki:

1. Kliknij i wybudź zegarek

2. Przytrzymaj przez kilka sekund przycisk z lewej strony zegarka aż na ekranie pojawi się ikona serca

3. Gotowe! Na ekranie pojawi się wynik badania (ilość uderzeń serca na minutę) oraz dodatkowa informacja czy wynik jest prawidłowy.

Również za pomocą aplikacji mobilnej opiekun Seniora może zmierzyć jego puls zdalnie.

1. Zaloguj się do aplikacji i wybierz zegarek GPS, który posiada Senior, następnie kliknij ikonę „Pulsometru”

2. Kliknij „zmierz puls” i odczekaj do 3 minut

Gotowe! Na ekranie pojawi się wynik badania (ilość uderzeń serca na minutę)

Dzięki strefom otrzymasz powiadomienie SMS i w aplikacji o przemieszczeniu się zegarka GPS. Dowiesz się, jeśli Twój bliski przemieści się bez Twojej wiedzy, np. opuści mieszkanie.

Aby włączyć strefy:

1. Wybierz przycisk menu w lewym górnym rogu ekranu

2. Z menu wybierz opcję „Strefy”.

3. Wybierz „Dodaj Strefę”.

4. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub dotknij miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!

5. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego Bliskiego zaznacz wybraną opcję.

1. Wybierz przycisk menu w lewym górnym rogu ekranu:

2. Z menu wybierz opcję „Strefy”.

3. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć:

4. Następnie kliknij w ikonę ustawień:

5. W prawym górnym rogu kliknij ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.

Aby usunąć kolejną strefę postępuj zgodnie z instrukcją powyżej.

Aby zablokować połączenia przychodzące na zegarek GPS w określonych godzinach:

1. Kliknij na zakładkę “Więcej” w nawigacji zegarka GPS

2. Wybierz zakładkę "Blokuj połączeń"

3. Włącz opcję blokowania połączeń przychodzących na zegarek GPS i ustaw godziny, w których połączenia przychodzące na zegarek GPS będą blokowane.

Aby ustawić alarm w zegarku GPS:

1. Kliknij na zakładkę “Więcej” w nawigacji zegarka GPS

2. Wybierz zakładkę “Alarm”

3. Kliknij na przycisk “Dodaj”

4. Ustaw godzinę alarmu na zegarze oraz jeżeli chcesz, aby alarm się powtarzał w określone dni – kliknij je u dołu ekranu

Dzięki tej funkcji możesz zdalnie wywołać sygnał dźwiękowy na Zegarku GPS, co zdecydowanie ułatwi odnalezienie go w pokoju seniora czy w łazience.

Aby wywołać sygnał dźwiękowy na Zegarku GPS:

1. Kliknij na zakładkę “więcej” w nawigacji zegarka GPS

2. Wybierz “Odtwórz dźwięk”

Otrzymasz powiadomienie SMS i w aplikacji jeśli poziom baterii lokalizatora GPS spadnie poniżej 15%.

Aby włączyć lub wyłączyć powiadomienia:

1. Otwórz menu za pomocą ikony w lewym górnym rogu

2. Wybierz “Ustawienia” a następnie “Powiadomienia”

3. Włącz lub wyłącz powiadomienia

Dzięki funkcji Nasłuch możesz nasłuchiwać dźwięki w pobliżu Zegarka GPS. To proste!

1. Kliknij na zakładkę “Więcej” w nawigacji zegarka GPS

2. Kliknij przycisk “Nasłuch”

3. Odbierz połączenie telefoniczne od zegarka GPS

Zegarek GPS to nie tylko lokalizacja i telefon, ale przede wszystkim zegarek wskazujący godzinę i datę.

Godzina i data na zegarku GPS jest nastawiana w sposób automatyczny po dodaniu go do usługi Bezpieczny Senior.

Otrzymasz powiadomienie SMS i w aplikacji o przemieszczeniu się Zegarka GPS. Dzięki strażnikowi przemieszczenia dowiesz się, jeśli Twój bliski przemieści się bez Twojej wiedzy, np. opuści mieszkanie.

Aby włączyć strażnika przemieszczenia:

1. Kliknij na zakładkę “Więcej” w nawigacji zegarka GPS

2. Kliknij na przycisk “Strażnik” w aplikacji mobilnej

3. Włącz strażnika za pomocą przełącznika

4. Zdecyduj po ilu metrach przemieszczenia się zegarka chcesz otrzymać alarm o wykryciu ruchu

1. Kliknij ikonę „Historia”:

2. Wybierz dzień, który Cię interesuje:

3. Teraz sprawdź gdzie był i jak się poruszał Twój Bliski. Możesz odtworzyć kolejne miejsca klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu:

1. Kliknij na zakładkę “Więcej” w nawigacji lokalizatora GPS

2. Następnie wybierz „Ustawienia lokalizacji” i ustaw swoje preferencje dotyczące częstotliwości lokalizowania przesuwając suwak.

Nie musisz już lokalizować sam. Aplikacja będzie robiła to za Ciebie!

Dzięki łatwo dostępnemu przyciskowi S.O.S. senior powiadomi Cię, że potrzebuje pomocy i gdzie się znajduje.

Jak wysłać powiadomienie SOS z lokalizatora GPS? To proste. Wystarczą 2 kroki:

1. Kliknij i wybudź lokalizator.

2. Kliknij ponownie i przytrzymaj aż na ekranie pojawi się napis S.O.S. (około 5 sekund).

Gotowe! Lokalizator wyśle powiadomienie alarmowe z lokalizacją seniora oraz wykona połączenie telefoniczne na numer, do którego został dodany.

Zegarek GPS to również telefon, z którego można wykonywać połączenia telefoniczne na numery wcześniej dodane do Książki telefonicznej.

1. Kliknij w dowolny guzik i wybudź zegarek.

2. Wybierz osobę, do której chcesz zadzwonić (klikanie guzika przesuwa listę kontaktów w dół).

3. Kliknij i przytrzymaj aż na ekranie pojawi się ikona połączenia (około 5 sekund). Gotowe!

4. Zakończ połączenie klikając guzik z prawej strony.

JAK ZACZĄĆ

Sposoby lokalizacji GPS+AGPS+WiFI + BTS
Pojemność baterii 450mAh, litowo-polimerowa
Dostępne kolory czarny, brązowy
Czas działania od 1 do 3 dni w zależności od ilości przeprowadzonych rozmów telefonicznych i interwału lokalizowania urządzenia
Czas ładowania 2 godziny
Wodoodporność można myć w nim ręce pod bieżącą wodą, brać prysznic
Materiał wykonania silikon, plastik, materiał skóropodobny
Gwarancja 24 miesiące
Obsługiwane częstotliwości 850/900/1800/1900 MHz
Dotykowy ekran NIE
Kolorowy wyświetlacz NIE
Typ wyświetlacza LCD
Gniazdo na SIM TAK
Wielkość koperty 46x36x16 mm

Numer telefonu Zegarka GPS znajduje się na karcie gwarancyjnej urządzenia oraz na wykrojniku karty SIM.

Można go również sprawdzić dzwoniąc z Zegarka GPS na telefon osoby lokalizującej- numer Zegarka GPS wyświetli się na telefonie.

W Zegarku GPS znajduje się dedykowana karta SIM Orange Polska dla usługi Bezpieczny Senior (usługa działa wyłącznie z kartą SIM dostarczoną wraz z zegarkiem).

  • Karta SIM jest zarejestrowana i ważna bezterminowo w przypadku aktywnego korzystania z usługi Bezpieczny Senior.
  • Posiada nielimitowaną transmisję danych na lokalizowanie w usłudze Bezpieczny Senior.
  • Na karcie SIM jest aktywna taryfa Orange One.
  • Kartę SIM można doładować online poprzez stronę https://doladowania.orange.pl/ (nie trzeba wyjmować karty z zegarka). W ciągu kilkunastu minut środki pojawią się na karcie.

Aby naładować baterię Zegarka GPS, należy podłączyć urządzenie za pomocą przewodu USB do źródła zasilania np. ładowarki lub komputera wyposażonego w port USB.

Długość działania baterii zależy od ustawienia częstotliwości lokalizacji urządzenia.

Z usługi Bezpieczny Senior można korzystać również za pomocą aplikacji mobilnej.

Aplikacja Bezpieczny Senior dostępna jest na telefony z systemem operacyjnym:

Android w wersji 2.3 i nowszymi

iOS w wersji 5.0 i nowszymi

Aby pobrać aplikację Bezpieczny Senior:

Wejdź do:

- Sklepu Play dla telefonów z Androidem

- App Store dla telefonów z iOS

Pobierz z Google Play Pobierz z App Store

Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usługi bezpośrednio z Twojego telefonu.

Ważne: Pierwsze dodanie lokalizatora GPS do usługi należy wykonać na zewnątrz budynku.

1. Włącz Zegarek GPS wciskając przycisk, który znajduje się na boku zegarka:

Jeśli jest potrzeba, podłącz zegarek GPS do ładowania.

2. Otwórz menu za pomocą ikony w lewym górnym rogu ekranu:

3. Wybierz „Akcesoria lokalizacyjne”:

4. Wybierz na górze “Dodaj lokalizator GPS":

5. Zeskanuj QR kod lub wprowadź go ręcznie:

Postępuj zgodnie z instrukcją wyświetlaną w aplikacji. Możesz nazwać lokalizator imieniem seniora, a także spersonalizować wyświetlane zdjęcie.

Teraz możesz lokalizować Lokalizator GPS kiedy chcesz!

OPŁATY I KONTO

Aktywując usługę otrzymujesz darmowy okres testowy, po którym korzystanie z usługi jest płatne w zależności od operatora, do którego należy Twój numer telefonu:

Play: sprawdź pakiet Orange: sprawdź pakiet Plus: sprawdź pakiet T-Mobile: sprawdź pakiet

Aby włączyć usługę za pomocą aplikacji mobilnej, należy ściągnąć aplikację.

Aby założyć bezpłatne konto i otrzymać 3 darmowe żetony lokalizacyjne, zaloguj się do Aplikacji:

  • Wpisz swój numer telefonu i wybierz „Kontynuuj”.
  • Ustal swoje hasło i wybierz „Utwórz konto”.
  • Wprowadź numer PIN, który otrzymasz w formie wiadomości SMS.
  • Opcjonalnie wpisz swoje imię i adres e-mail.

Aby móc lokalizować (po wykorzystaniu 3 darmowych żetonów lokalizacyjnych) włącz subskrypcję u operatora.

Aby aktywować subskrypcję u operatora rozwiń menu po lewej stronie na górze i wybierz Płatności. Na kolejnej planszy z listy dostępnych pakietów wybierz pakiet i kliknij "Aktywuj". Aplikacja wyśle SMS-a aktywującego wybrany pakiet.

Opłaty za subskrypcję (wybrany Pakiet) są pobierane po zakończeniu darmowego okresu testowego.

1. W przypadku telefonu z kartą pre paid opłata jest pobierana raz na tydzień/raz na miesiąc (w zależności od posiadanego pakietu) z góry.

2. W przypadku telefonu na abonament opłata doliczana jest do rachunku za telefon raz na miesiąc.

Jest to obecnie jedyna forma płatności za usługę. Płatności przelewem czy kartą nie są jeszcze dostępne, ale planujemy je wprowadzić w najbliższym czasie.

Bezpieczny Senior
Kontakt

+48 91 887 10 01
(pon.-pt. 8:30 - 16:30)

Dane firmy:

Locon Sp. z o.o.

ul. Tama Pomorzańska 1

70-030 Szczecin

NIP: 8521013334

Copyright © 2018 Locon sp. z o.o. Bądź spokojny, wszystko masz pod kontrolą. Działamy od 20 lat,
współpracujemy w modelu B2C oraz B2B4C z markami takimi jak Orange, Play, Plus, T-Mobile, Netia, Tauron.